Ο Αριστοτέλης στα Πολιτικά δέχεται την ύπαρξη φύση δούλων.
Δηλαδή, ότι κάποιοι είναι εκ φύσεως Δούλοι.
Ο Μαρξ κάνει λόγο για την Πάλη των Τάξεων.
Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης
Η μαθηματική αποδοχή των ανθρώπων σε τάξεις έχει προ πολλού
καταρρεύσει και αν κάποιος είναι πνευματικά υποδεέστερος γνωρίζουμε πολύ καλά
ότι οφείλεται στα γονίδια και την επίδραση του οικογενειακού περιβάλλοντος.
Άρα, φύση Δούλοι δεν υπάρχουν αλλά υπάρχουν Δουλοπρεπείς που λόγο γονιδίων αλλά και
περιβαλλοντικών επιδράσεων νιώθουν κάποια ευχαρίστηση να ‘γλείφουν’ τους πιο ισχυρούς.
Η ανέλιξη τους και η εξέλιξη τους θα στηρίζεται σε δουλοπρεπείς και κόλακα συμπεριφορές.
Όσον άφορα τον Μαρξ, θα θέσω το εξής απλό ερώτημα: αν
κάποιος που γεννήθηκε και μεγάλωσε σε φτωχές και σκληρές συνθήκες αποκτήσει
πολλά χρήματα μέσω της ανακάλυψης ενός αμύθητου θησαυρού ή κερδίζοντας ένα
τζόκερ, ποια θα είναι η συμπεριφορά του απέναντι σε γείτονες, συγγενείς,
εχθρούς και όμοιους; Και αν στήσει ένα εργοστάσιο παραγωγής
ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού ή ένα εργαστήριο παραγωγής βιοτεχνολογικών
προϊόντων της υγείας, ποια θα είναι η συμπεριφορά του απέναντι στους
εργαζόμενους;
Αν πάρουμε γυναίκες από όλες τις κοινωνικές τάξεις και
τις θέσουμε ενώπιο καλλυντικών, παπουτσιών και ρούχων, θα έχουμε ταξικό περιορισμό
στην κατανάλωση;
Αν πάρουμε άντρες από όλες τις κοινωνικές τάξεις και τους
θέσουμε ενώπιο μηχανών και αυτοκίνητων, θα έχουμε ταξικό περιορισμό στην κατανάλωση;
Διακατεχόμαστε από μια τάση εμπαιγμού, απαξίωσης και ηδονικής
ικανοποίησης στη θέα μαζοποίηση και κατάρρευσης πρόσωπων που έχουν ξεχωρίσει πνευματικά
και τύχη να ζητήσουν την βοήθεια μας.
Η αντιμετώπιση των ανθρώπων και η έκφραση συναισθημάτων έχει
να κάνει με τον χαρακτήρα ΔΗΛΑΔΗ με τα γονίδια και τις περιβαλλοντικές επιδράσεις
(κυρίως της οικογένειας).
Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ, ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ, το ΣΠΡΩΞΙΜΟ στην ΚΑΤΗΦΟΡΑ, ή το
ΤΕΙΝΕΙΝ ΧΕΙΡΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ και ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ δεν έχουν να κάνουν με τις τάξεις/κοινωνικές
τάξεις , έχουν να κάνουν με την Ηθική Διαπαιδαγώγηση ανεξαρτήτου οικονομικής κλίμακας.
Η ΑΡΧΟΝΤΙΑ ούτε πωλείτε ούτε αγοράζεται, είναι θέμα ΒΟΥΛΗΣΗΣ.
Δεν Είναι λοιπόν η Πάλη των Τάξεων.
Είναι η Πάλη μεταξύ Καλού και Κακού, είναι η Πάλη μεταξύ Πνεύματος
και Σώματος.
Είναι η Πάλη ανάμεσα στα Πρωτόγονα Ένστικτα και την
Παιδεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου